loading...
هوشمندانه زندگی کنید
مهدیه بازدید : 20 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

فواید هوشمندسازی هوشمندسازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان میتواند، فواید زیادی داشته باشد، و میتوانید با برنامه ریزی همه دستورات را مطابق سلیقه و فرمان شما انجام دهد، زندگی در چنین خانه ای به اندازه ای جذابیت دارد که میتوانید بدون داشتن دغدغه در این خانه ها زندگی کنید.

خصوصا در نسل جدید که تقریبا نمیتوان فردی را پیدا کرد که علاقه ای به زندگی در یک خانه با تجهیزات هوشمند نداشته باشد.

اما تنها چیزی که توانسته است جلوی استفاده از این تکنولوژی را بگیرد، این است که این تکنولوژی گران تر از تکنولوژی های قدیمی تر است و خصوصا در سال های اولیه ورود به بازار قیمت تقریبا بالایی داشت،

اما اکنون پس از گذشت چند سال از این موضوع هزینه های پیاده سازی هم کاهش پیدا کرده است.
این موضوع دقیفا مشابه ابتدای آمدن گوشی های هوشمند بود، اما تنها پس از مدتی از معرفی آنها قیمتشان کاهش پیدا کرد، و امروزه همه افراد از آنها استفاده میکند.

به همین دلیل هم هست که پیشبینی میشود تجهیزات هوشمند هم پس از گذشت چند سال به یکی از تکنولوژی هایی که بسیاری از افراد از آنها استفاده میکنند تبدیل شود. و هز یک از تجهیزات مانند قفل دیجیتال، قفل الکترونیکی و… که در آنها به کار گرفته شده اند، دارای قیمت متفاوتی هستند.

و تولید کنندگان زیادی اقدام به ساخت این تجهیزات خواهند کرد، و به صورت انحصاری در اختیار اقشار مرفه جامعه نخواهد بود. و افراد میتوانند، حتی خانه های قدیمی خود را به این تجهیزات مجهز کنند. و زندگی ای لوکس و مدرن را تجربه کنند.

 

ممکن است سوالاتی را در ذهن داشته باشید، اما پیشنهاد میکنیم این سوالات را از فروشنده بپرسید.

  1. آیا میتوان خانه هوشمند را با هزینه ای کم ساخت؟
  2. قیمت هر یک از تجهیزات چقدر است؟
  3. بر حسب مساحت خانه شما چه تعداد تجهیزات لازم دارید؟
  4. آیا تفاوت قیمتی بین هوشمند سازی ساختمان قدیمی و نوساز وجود دارد؟
  5. آیا میتوان از استفاده از برخی از تجهیزات برای کاهش قیمت گذشت؟
  6. آیا تجهیزات هوشمندی که قصد خریداریشان را داریم قابلیت بروزرسانی دارند و میتوان آنها را به روز رسانی کرد؟

 

منبع:

https:/yucca.ir/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86/

 
مهدیه بازدید : 19 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

آینده قفل های دیجیتالی چگونه است؟

خانه برای همه انسان ها مکانی است که میتوانند فارق از هر گونه دغدغه فکری در آن استراحت کنن د و به آرامش برسند، هر چه جلوتر میرویم به سمتی میرویم که امنیت خانه ها تامین شود.

آیا خانه های شما به اندازه کافی امنیت دارند؟ دستگیره های امنیتی به روشی عمل میکنند که میتوان با استفاده از آنها امنیت خانه را تامین کرده و بتوان با خیالی راحت به مسافرت بروید یا در خانه استراحت نمایید و نگران مشکلات امنیتی نباشید.

آینده قفل های مکانیکی همین قفل الکترونیکی است که مزایا بسیار زیادی در مقایسه با مدل های قدیمی ینی قفل های فیزیکی و سنتی دارند، زمانی که از قفل الکترونیکی استفاده میکنیم دیگر به هیچ وجه نیازی نیست که کلید ای حجیم و دردسر ساز را با خودمان حمل کنیم.

هر یک از مدل های قفل دیجیتال دارای روش های مختلفی برای دسترسی هستند که به سهولت استفاده از آنها می افزایند.

مدل های گوناگون قفل های امنیتی دارای روش های دسترسی مختلفی هستند که به سادگی میتوان آنها را تغییر داد، به عنوان مثال یک قفل دارای چند نوع دسترسی است، با یک قفل میتوان با استفاده از کارت، رمز و اثر انگشت استفاده نمود، حتی برخی از این قفل ها به صورتی هستند که برای استفاده از آنها باید از هر دو روش دسترسی استفاده کرد.

مثلا اگر فردی تنها رمز شما را در اختیار داشته باشد بدون اثر انگشت نمی‌تواند درب را باز نماید و این موضوع خود به تنهایی به امنیت این دستگاه ها می افزاید.

هر چه از ساخت این دستگاه ها می گذرد امکانات امنیتی زیادی به آنها افزوده شده و روز به روز به زیبایی آنها افزوده می‌شود، بر خلاف قفل های کلاسیک که بسیار بزرگ و جاگیر بودند دستگیره ها و قفل های دیجیتال جدید امکانات بیشتری داشته و ظاهر کوچک و ظریف تری دارند.

منبع:

https:/yucca.ir/%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

مهدیه بازدید : 22 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

خدمات پس از فروش قفل های دیجیتالی

تمام محصولات ارائه شده توسط شرکت نوآوران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، با تهیه محصولات با کیفیت یوکا دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت و کارایی محصولات باشید، به این دلیل که کارشناسان ما فکر همه چیز را کرده اند.

 

برای رفاه بیشتر شما مشتریان عزیز، خدمات کاملی برای کارشناسی پیش از فروش و پس از فروش قفل های دیجیتال ارائه میشود و اگر قفل شما نیاز به تعمیرات داشت میتوانید با مراجعه به نمایندگی های ما و یا تماس با شماره های شرکت در خواست حضور کارشناس در محلتان را داشته باشید.

خدمات ازائه شده شامل همه محصولات شرکت اعم از قفل الکترونیکی، قفل اثر انگشت ، دستگاه حضور و غیاب و تجهزیات هتلی و هوشمند است.

خدمات پیش از فروش قفل ها

کارشناسان و تیم فنی شرکت پیش از فروش قفل های دیجیتال تمام تلاش خود را میکند که رضایت مشتریان عزیز را جلب کنند و مشاوره جهت انتخاب بهترین تجهیزات را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوران تمام اطلاعات لازم برای خرید خوب و مناسب نیازتان را در اختیار شما قرار خواهند داد، تا تجربه خوبی از خرید محصولات امنیتی داشته باشید.

خدمات نصب قفل ها

پیش از خرید و نصب قفل دیجیتال، درب و محل شما توسط متخصصان شرکت بررسی میشوند تا تجهیزات شما در طبق اصول استاندارد نصب شوند.

آموزش کار با تجهزات

تمامی نکات مربوط به کار محصولات و تجهیزات خریداری شده توسط کارشناس فنی شرکت نوآوران به شما آموزش داده می شود تا بتوانید از تمام قابلیت های این محصول استفاده نمایید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش

اگر پس از استفاده از قفل با مشکلی مواجه شدید یا محصول خریداری شده مشکلی داشت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرد تا مشکلات شما را برطرف کنند و اگر محصول نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشت این خدمات در اختیار شما قرار بگیرد.

منبع:

https:/yucca.ir/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4/

 

مهدیه بازدید : 19 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

مراحل نصب قفل دیجیتالی

در سال های اخیر مدلهای زیادی از قفلهای مختلف دیجیتال در بازار وجود دارند که هر یک از این  قفلها ویژگی های خاص خود را دارند، به علت گستردگی استفاده از این قفل ها در سال های اخیر استفاده از قفل اثز انگشتی درب رواج زیادی پیدا کرده است، به همین دلیل در این نوشته روش نصب این قفل ها را توضیح میدهیم تا در صورت نیاز خودتان آنها را نصب کنید.

 

قفل دیجیتال با روش های مختلفی کنترل میشوند اما مهمترین روش دسترسی به این قفل ها توسط رمز است، اما در صورت تمایل میتوان آنها را به وسبله هاب Wink به تلفن همراه هم متصل کرد و از آن استفاده کرد، علاوه براین همینطور که از نام این قفلها مشخص است هوشمند هستند و میتوان آنها را به باقی سیستم های هوشمند هم متصل نمود.

 

نصب مدل های قفلهای دیجیتال بسیارساده و آسان است و میتوان آنها در مدت زمان چند ثانیه نصب و راه اندازی کرد و از مزایا راه بیشمار آن برای حفاظت حراست از درب ها استفاده کرد استفاده کرد. از آنجایی که این قفل ها از آلیاژ های بسیار محکم ساخته شده اند و ممکن نیست زنگ بزنند و نمیتوان با وراد کردن فشار زیاد آنها را باز کرد. برای این قفل ها میتوان ۲۰۰ رمز مختلف تعیین کرد.

 

مرحله اول 

مرحله اولیه برای نصب این قفل ها باز کردن کلید های مکانیکی است که از پیش روی درب ها وجود دارد. قفل را به وسیله پیچ گوشتی باز کنید و از روی درب جدا کنید و  سیلندر قفل مکانیکی که داخل حفره درب است را خارج نمایید. تا بتوانید سیلندر قفل هوشمند را جایگزین کنید.

 

مراحل نصب قفل دیجیتالی

 

مراحل نصب قفل دیجیتالی

 

مرحله دوم

اکنون سیلندر قفل را مطابق شکل درون درب جایگذاری نمایید. دقت کنید تا سیلندر کاملا در وسط سوراخ قرار گیرد و آنها را به وسیله پیچ به درب متصل نمایید. همانطور که مشاهده میکنید قفل ها به وسیله ورقه های فلزی بسته میشوند.باید طوری نصب شود تا کوچکترین حرکتی بر روی سیلند و درب نداشته باشد.

 

مراحل نصب قفل دیجیتالی

 

مرحله سوم

اکنون نوبت به این میرسد که سیم ها را متصل کنید.سپس کابل را به بدنه داخلی متصل کرده و توسط پیچ آن را به ورقه فلزی متصل می کنیم.

 

مراحل نصب قفل دیجیتالی

 

مرحله چهارم

در این مرحله درپوش باتری قفل را باز کنید و باتری های قلمی AA در داخل آن قرار دهید، با گذاشتن باتری ها در داخل قفل، صفحه کلید روشن میشود و بوق آن به صدا در می آید، اگر اینطور نبود نصب قفل مشکل دارد.

 

مراحل نصب قفل دیجیتالی

 

منبع:

https:/yucca.ir/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C/

مهدیه بازدید : 20 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

با استفاده ازین موارد امنیت درب های ورودی منزل خود را بالا ببرید:

استفاده از دستگیره های دیجیتال

اولین مرحله برای بالا بردن امنیت خانه ها استفاده از یک قفل مناسب است، سرمایه گذاری برای خرید یک قفل جدید که از تکنولوژی های جدید برای محافظت از ورودی ها استفاده میکنند باعث افزایش راحتی و امنیت خانه ها میشود.

قفل هوشمند درب خانه چگونه کار می‌کند؟

قفل‌های هوشمند توسط الکترومکانیک کار می‌کنند. الکترومکانیک هم از مهندسی برق و هم از مکانیک از برخی فرآیندها و مراحل استفاده می‌کند که نتیجه‌اش این است که یک سیگنال الکتریکی حرکت مکانیکی ایجاد می‌کند. یک حرکت مکانیکی همچنین می‌تواند یک سیگنال الکتریکی ارسال کند.

مانند قفل سنتی، قفل هوشمند نیز به قفل و کلید نیاز دارید. هنگام استفاده از این قفل، شما دستورالعمل‌هایی را بر روی یک دستگاه الکترونیکی مجاز مانند یک کلید مخصوص هوشمند یا تلفن همراه ارسال می‌کنید. یک کلید رمزنگاری شده که بخشی از اطلاعات است، فرآیند را اجرا می‌کند تا دسترسی به داخل صادر شود.

علاوه بر قفل کردن و باز کردن درب، یک قفل هوشمند که به وای‌فای وصل شده است به شما امکان می‌دهد تا بتوانید ورود و خروج‌ها را کنترل کرده و نظارت کنید. همه فرآیندها به صورت کاملاً دیجیتالی انجام می‌شود، به طوری که کاربر تنها وظیفه وارد کردن اطلاعات و تنظیم قفل را بر عهده دارد.

اهمیت خرید قفل هوشمند درب منزل

بررسی‌ها نشان می‌دهند که نیمی از ایرانی‌ها حداقل یک بار در سال کلیدهای خود را گم می‌کنند. این مورد باعث تلف شده زمان و صرف هزینه برای ساخت کلید و یا تغییر قفل می‌شود. راه حل ساده به نظر می‌رسد، قفل درب منزل را به یک سیستم بدون کلید تبدیل کنید! با اینکه پیشنهاد ما این است که از یک قفل دوگانه که هم قابلیت الکترونیکی داشته باشد و هم مکانیکی استفاده کنید (هم هوشمند و هم کلیدخور است).

حال توجه به این نکته ضروری است که استفاده از قفل هوشمند درب خانه باعث می‌شود درب شما از نظر جسمی نیز قوی‌تر شود، زیرا در داخل قفل از تجهیزات حساس و ظریف استفاده شده است تا در برابر ضربه و نفوذ مقاوم باشد. این مهم به مالکان کمک می‌کند تا از فضای زندگی خود در برابر سارقان محافظت کنند.

با این حال، قفل هوشمند یک کنترل بیشتر به شما می‌دهد. تجربه کاربردی راحت و اجازه دسترسی به شما این امکان را می‎دهد تا نظارت کنید چه کسانی می‌آیند و یا می‌روند. این مهم در نهایت خانه شما به محیطی امن‌تر تبدیل خواهد کرد. بنابراین، می‌توان به راحتی درک کرد که وجود یک قفل هوشمند، دو ویژگی مهم برای منزل شما یعنی امنیت بالا و راحتی بیشتر را فراهم می‌کند.

فواید قفل هوشمند درب خانه

در زیر در مورد مزایای استفاده از قفل هوشمند درب منزل صحبت می‌کنیم:

راحتی:

در هنگام استفاده از قفل درب هوشمند نیازی به حمل کلید ندارید. لازم نیست از گم کردن یا فراموش کردن جایی بپرهیزید. شما مجبور نخواهید بود که در خارج از درب بنشینید تا صبر کنید کلیدساز بیاید و قفل درب را بشکند. قفل هوشمند به صورت خودکار باز و بسته می‌شود و می‌تواند از طریق موبایل یا سیستم بیومتریک فعال شود.

زمان باز و بسته شدن سریع:

با قفل‌های مکانیکی معمولی باید چند دقیقه وقت بگذارید تا درب را باز کنید. شما همچنین زمان زیادی را برای بستن درب می‌گذرانید. اما قفل هوشمند باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد، زیرا برای باز کردن قفل حدود سه تا پنج ثانیه طول می‌کشد و شما فقط باید درب را ببندید و قفل به طور خودکار بسته می‌شود.

ایمنی و امنیت بالا:

قفل هوشمند درب خانه با استفاده از سیستم دیجیتالی کار می‌کند، بنابراین باز کردن دَر و هک کردن آن بسیار دشوار است. علاوه بر این، هنگامی که یک اقدام شدید یا احتمال یک سرقت وجود دارد، قفل درب صدای زنگ خطر منتشر می‌کند، بنابراین می‌تواند در اسرع وقت، کاربر را نسبت به خطر آگاه کند.

کنترل دقیق داخل و خارج:

با نصب قفل اسمارت خانگی، دسترسی کاملی به داخل و خارج منزل خواهید داشت. در حقیقت، قفل هوشمند یک وسیله الکترونیکی است که به شما امکان می‌دهد در هر زمان، افرادی که وارد و خارج می‌شوند را کنترل کنید. علاوه بر اینکه می‌توانید کنترل کنید چه کسی وارد و خارج می‎شود، می‌توانید تصمیم بگیرید که چه کسی اجازه دارد در یک بازه زمانی خاص وارد محیط شود.

آسان برای استفاده:

بسیاری از مردم هنوز هم فکر می‌کنند که موارد مرتبط با فنآوری اغلب پیچیده و استفاده از آنها دشوار است. اما با قفل هوشمند درب خانه، عملیات بسیار ساده است. در مدت زمان کوتاهی می‌توانید نحوه نصب و استفاده از قفل د را از طریق دفترچه راهنما یا دستورالعمل های مستقیم از طرف کارکنان نصب درک کنید.

برای افزایش امنیت خانه هایتان به سایت یوکا مراجعه کنید

اما علاوه بر قفل های با تکنولوژی جدید و قفل الکترونیکی میتوان از روش های دیگری برای افزایش امنیت خانه استفاده کرد که در این نوشته به آنها میپردازیم.

استفاده از چشمی درب

استفاده کردن از چشمی مناسب روی درب ورودی آپارتمان این اجازه را به شما میدهد که بتوانید پیش از بازکردن درب از وقایع بیرون از خانه مطلع شوید، در این حالت زمانی که تهدیدات امنیتی وجود داشته باشد میتوانید آنها را از طریق چشمی مشاهده کنید.

استفاده از DOOR BAR

Door Bar ها به مجموعه از پیچ و مهره های تقویت شده گفته میشود که برای افزایش امنیت درب ها به کار میروند. استفاده از آنها باعث میشود که مقاومت درب در برابر شکستن افزایش پیدا کند. و در برابر نیروی بیش از حد مقاومت داشته باشد.

برای اطلاع از سطح امنیت خانه های هوشمند کلیک کنید.

استفاده از زنجیر درب

زمانی که از این وسیله کاربردی استفاده میکنید، حتی اگر فردی که پشت درب قرار دارد کلید داشته باشد نمیتواند وارد شود، و زنجیر مانع ورود آنها خواهد شد.

استفاده از شب بند

شب بند مقاومت درب ورودی آپارتمان شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد مناسب افرادی است که کودک یا سالمندانی را که در برابر تهدیدات خارجی مقاومت ندارند مناسب است.

برای اینکه بتوان امنیت فضای داخلی خانه و یا اتاق ها را تامین کرد باید با استفاده از روش هایی امنیت درب های ورودی را بالا ببریم همچنین در ادامه به بررسی قفل های هوشمند میپردازیم…

 

منبع:

http://solltani1.rozblog.com/post/25

مهدیه بازدید : 20 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

نگاهی به چند مدل از قفل های سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان لولازم خانگی، گوشی های هوشمند و قفل دیجیتال سامسونگ در جهان محسوب میشود، این شرکت کره ای همواره محصولاتی با طراحی زیبا و امنیت فوق العاده بالا تولید میکند، و از استقبال زیادی در سراسر جهان برخوردار است، این شرکت در تولید قفل دیجیتالی خود رقیب شرکت هایی مانند یوکا و یال است و که طیف وسیعی از محصولات تجاری، خانگی و هتلی را تولید میکند، در ادامه این نوشته چند مدل از قفل های سامسونگ را بررسی میکنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

تاریخچه قفل الکترونیکی سامسونگ

این شرکت بزرگ کره ای که تاکنون در تولید محصولات زیادی نوآوری داشته است و در سراسر جهان نام این برند را به محصولات با کیفیتی که تولید میکند میشناسند، در قفل دیجیتال هم این برند انتخاب اول کاربران در سراسر جهان است.

چرا قفل سامسونگ انقدر محبوب است؟

به این دلیل که قفل الکترونیکی سامسونگ از تکنولوژی های پیشرفته ای استفاده میکند، همین موضوع باعث شده است که کاربران که این محصول را انتخاب میکنند بتوانند طیف وسیعی از محصولات را پیش رویشان داشته باشند، از محصولات بیومتریک گرفته، تا مدل های هوشمندی که با استفاده از تلفن همراه کنترل میشوند و با امنیت بالایی که دارند که توانسته اند در میان مردم جای خود را باز کنند.
همچنین این شرکت برای تست محصولات خود آنها را تحت آزمایشات سخت افزاری و ایمنی قرار میدهد و محصولات این شرکت دارای انواع گواهی نامه های: ضد شوک الکتریکی، ضد آتش سوزی و.. هستند و در برابر تهدیدات انسانی و طبیعی بسیار مقاومت بالایی دارند.

محبوبیت قفل های سامسونگ در ایران

همانطور که گفتیم این برند کره ای در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل قفل دیجیتال سامسونگ این برند هم از استقبال خوبی در ایران برخوردار شده است و در این سال ها هم استفاده از آنها افزایش پیدا کرده است.
این برند توسط وارد کنندگان رسمی وارد بازار ایران میشود و به فروش میرسد.

چند مدل از انواع پر فروش قفل های برند سامسونگ

قفل SHP-DP738

این قفل از تکنولوژی pull-push استفاده میکند و ویژگی خاص دیگری که دارد استفاده از تایید اثرانگشت است.
این قفل از ۴ روش تایید اعتبار مجزا استفاده میکند. و با ظاهر بسیار زیبایی که دارد، خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. برخی از ویژگی های این قفل به شرح زیر است:

  • آلارام هشدار برای حوادث امنیتی
  • ضد هک
  • دسترسی به روش رمزی و اثرانگشتی، کارت و کلیدهای اضطراری
  • امکان ثبت ورود و خروج با تلفن همراه

قفل سامسونگ SHP-DP708

این قفل هم یکی از مدل های پرطرفدار قفل های سامسونگ است که از تکنولوژی های وای فای، smart lot، nfc، کنترل از راه دور و… پشتیبانی میکند، به این دلیل که به wifi هم متصل میشود میتوان از راه دور با استفاده از تلفن همراه آن را کنترل نمود. برخی از ویژگی های این قفل به شرح زیر هستند:

  • آلارم هشدار
  • دارای سنسور خوش آمدگویی
  • امکان کنترل از راه دور
  • افزایش عمر باتری ها با مصرف بهینه انرژی
  • امکان اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور

 

منبع:

https://yucca.ir/%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%86%d8%af-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%82%d9%81%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/

مهدیه بازدید : 19 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

قفل دیجیتال و کلید دیجیتال چیست؟

 

قفل دیجیتال نسل جدید و پیشرفته ی قفلهای مکانیکی  می باشد  که بر روی انواع درب های شیشه ای  سکوریت، ضد سرقت و معمولی قابل اجرا می باشدقفل دیجیتال با اهداف دسترسی اسان، افزایش امنیت و زیبایی، ساخته شده است، در واقع قفل دیجیتال سیستمی است بر پایه ی یکی از مکانیزم های شناسایی رمزی، کارت های مغناطیسی، تگ، اثر انگشت و یا مگنت، که برای باز و بسته کردن درب منازل، هتل ها، ادارات و مجتمع های مسکونی قابل نصب می باشد.

با توجه به جدید بودن این علم در کشورمان، بازار خوبی هم در این زمینه به وجود آمده است. نکته ای که در اینحا اهمیت فراوان دارد ضخامت ۳,۵ تا ۱۲ سانتی متری درب جهت نصب قفل دیجیتال بر روی ان می باشد. قفل دیجیتال با سیستم های متنوع امنیتی به کار رفته در ان ارامش و امنیت را به کاربر خود هدیه خواهد داد..

 

قفل درب ضدسرقت به دو دسته  کلیدی و هوشمند می تقسیم می گردد  که نوع قفل درب ضدسرقت بستگی محل استفاده درب ضد سرقت دارد.

 

انواع قفل درب ضد سرقت :

 

۱-قفل کلیدی :

 

قفل های کلیدی درب ضد سرقت به صورت کامپیوتری میباشند و دارای دو نوع کلید اصلی و فرعی میباشند که به کلید های فرعی کلید کارگری نیز گفته میشود که تعداد کلید های اصلی و فرعی در درب های ضد سرقت ساخته شده توسط ترکیه و چین متفاوت می باشد.

 

یکی از ویژگی های کلید درب ضد سرقت کامپیوتری بودن آن است که موجب می شود امکان ساخت از روی آن وجود نداشته باشد. اگر هم امکان کپی و ساخت کلیدهای درب ضد سرقت وجود داشته باشد این مساله مستلزم وقت زیادی است و موجب کاهش قابل توجه امکان سرقت می شود زیرا سارقین نمی توانند زمان زیادی را برای باز کردن درب منتظر بمانند.

 

 

 

2-قفل دیجیتال :

 

قفل های هوشمند به قفل هایی گفته میشود که بر روی درب ضد سرقت نصب می شوند و احتیاج به کلید ندارند و با سیستم های مختفلی نظیر انواع قفل دیجیتال به لحاظ نوع دسترسی و کارکرد :

 

  • ۱-رمزی  و کارتی و یا  اثر انگشت
  • ۲-رمز و کارت
  • ۳-رمز و اثر انگشت
  • ۴-رمز و مگنت

 

 

اگر درب خانه مجهز به قفل دیجیتال درب ضد سرقت  باشد  دیگر هیچگاه پشت درب نخواهید ماند و تنها با حفظ بودن یک رمز  به راحتی میتوان وارد شوید. از طرفی دیگر لازم نیست نگران جاگذاشتن کلید در مکانهای دیگر و امکان سو استفاده از آن باشید. اثر انگشت نیز یکی از بهترین روش های باز کردن قفل های دیجیتال است.

 

با وجود قفل دیجیتال دیگر لازم نیست استرس قفل کردن درب منزل را داشته باشید. این قفل های دیجیتال به گونه ای ساخته شده اند که پس از هر بار خروج شما به صورت اتوماتیک درب قفل می شود و به دلیل نداشتن دستگیره امکان باز کردن آن توسط سارقین وجود ندارد. البته درب از قسمت داخلی دارای دستگیره می باشد تا بتوانید درب را باز کنید.

 

ازقفل دیجیتال می توان در ساختمان های مسکونی و ساختمان های عمومی مانند بیمارستان ها، ادارات و مدرسه استفاده کرد. می توان تعدادی قفل هوشمند را در سراسر ساختمان در مناطق مختلف و یا در برخی از درب های داخلی برای دسترسی مستقل مراقبین، پرستاران و… نصب کرد.

این قفل می تواند یک برای کنترل دسترسی برای مکان هایی با نیاز به امنیت بالا مانند فرودگاه ها مفید باشد، و یا حتی مکان هایی با نیاز امنیتی پایین مانند کمد های ثابت.همچنین قفل دیجیتال راهی کم هزینه، آسان برای ایجاد امنیت برای ساختمان هایی است که نیاز به یک وسیله قابل اعتماد و کنترل کردن دسترسی دارند، اما به دلیل حجم ورود و خروج افراد در ساختمان دادن کلید به هر فرد دشوار می باشد  .

 

 

 

 قفل دیجیتال  :

 

اجزای سیستم های قفل دیجیتال دارای سیستم های امنیتی پیشرفته ای می باشند که امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را افزایش می دهند که عبارتند از:

 

  • سیستم ضد سرقت: در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل دیجیتال آلارم دستگاه به صدا در می آید.
  •  
  • سیستم ضد شوک: در صورت وارد کردن ولتاژ غیر مجاز به قفل های دیجیتال سیستم الکترونیکی بصورت خودکار برای چند ثانیه خاموش می شود.
  •  
  • سیستم اعلام حریق: در صورت بروز آتش سوزی در محل، دستگاه به شما هشدار می دهد.
  •  
  • مجهز به قفل کودک: این سیستم به شما کمک می کند که دیگر نگران بیرون رفتن کودکان خود از منزل نباشید.
  •  
  • مجهز به قفل امنیتی: با فعال کردن این سیستم دیگر کسی حتی با داشتن کارت و رمز بدون اجازه شما نمی تواند به قفل هوشمند دسترسی داشته باشد .

 

 

کاربرد قفل دیجیتال عبارتند از:

 

قفل دیجیتال۱- هتلی :این نوع قفل ها متناسب با نیاز هتل داری ساخته شده اند و نحوه کار انها به گونه ای است که قفل به صورت اتصال به یک دستگاه کارت خوان که معمولا در لابی هتل کار گذاشت می شود متصل شده و تمامی کارهای قفل از طریق دستگاه کارت خوان در لابی هتل صورت میگیرد: .

 

قفل های دیجیتال۲- برای ساختمان های مسکونی و اداری : که در دو نوع در بازار عرضه می شود و با باطری قلمی کار می کنند و نیازی به هیچ دستگاه جانبی برای شناسایی و تعویض رمز و اثرانگشت ندارند و فقط صاحب قفل می تواند این کار را انجام دهد .

 

منبع:

https://sazeafzar.com/mag/%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%88-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84

 

مهدیه بازدید : 24 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

گزارشی از امنیت خانه های هوشمند در سال ۲۰۱۶

با پیشرفت سریع تکنولوژی و فن‌آوری‌ های نوین نظارتی، رویکرد بازار به سمت ایمن کردن هوشمند خانه‌ ها متمایل شد. با وجود اینکه این فرآیند از سرعت رشد خیلی بالایی هم برخوردار نبود ، اما توانست جای خود را به خوبی باز کند و از رشد مناسبی برخوردار باشد. این مقاله با توجه به نتایج یک نظرسنجی، نگاهی به وضعیت بازار امنیت خانه‌ های هوشمند در سال ۲۰۱۶ داریم. قسمت اول این مقاله, به بازار قفل‌های هوشمند و مقایسه بین امنیت مکانیکی و امنیت دیجیتال پرداخته است.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره ی قفل هوشمند به سایت یوکا مراجعه بفرمایید.

درب هوشمند؛ قدم اول در تحقق خانه های هوشمند

ظهور خانه های هوشمند عامل تسریع تولید قفل درب دیجیتال و محصولات همراه آن بشمار می‌رود؛ قفل‌هایی که با سیستم‌های خانه های هوشمند بصورت یکپارچه ادغام می‌شوند و یا کنترل دسترسی مستقل راحتی را فراهم می‌کنند. قفل‌های درب دیجیتال جایگزینی امن و راحت برای قفل‌های مکانیکی که از کلید استفاده می‌کنند، هستند.

درعوض صاحبان خانه‌ ها می‌توانند قفل درب خانه خود را با استفاده از گوشی هوشمند، کد و یا تگ باز کنند. قفل‌های هوشمند کی فری یا کیلِس کانِکتِد از کمپانی یِیل امکان تامین امنیت خانه را بدون نیاز به کلید فراهم کرده است. با استفاده راحت، می‌توانید بر نحوه باز کردن درب منزل خود کنترل کامل داشته باشید.

اگر فرزندانتان زودتر به خانه رسیدند یا سر کار گیر افتاده‌اید درحالیکه دوستانتان پشت در خانه مانده‌اند، جایی برای نگرانی نیست. شما می‌توانید در هر زمان روی ورود افراد مختلف و زمان دسترسی آن‌ها کنترل داشته باشید. بعنوان مثال، می‌توانید یک پین کد به عضوی از خانواده یا کارگر نظافتچی اختصاص دهید که تنها برای ۲۴ ساعت کار کند.

انتخاب می‌کنید چگونه می‌خواهید درب خانه را باز کنید؛ پین کد، ریموت فاب و یا حتی از طریق گوشی هوشمندی که به سیستم خانه های هوشمند متصل شده باشد. داشتن احساس امنیت و اطمینان برای هرخانه‌ای ضروری است.

این قفل درب هوشمند علاوه بر دارا بودن آلارم دستکاری و ویژگی پین کد غلط، توسط طرح اس.‌بی.‌دی پلیس مورد تائید قرار گرفته است. قفل هوشمند توسط ۴ عدد باطری سایز AA تغذیه می‌شود و دارای نشانگر ضعیف شدن باطری است. قفل‌های هوشمند می‌توانند به سیستم‌های پیشرو هوشمند خانگی متصل شوند که با این کار حتی انعطاف‌پذیری بیشتری را نیز فراهم می‌کنند.

قفل‌ها می‌توانند چراغ‌ها را نیز روشن کنند و بسیار بیشتر از این مثلاً سیستم پیگیری آدیت تریل را نیز بصورت زنده به کار بیندازند. با محصول اینتر درب خانه خود را به یک درب هوشمند تبدیل کنید.

در این قفل هوشمند، امنیت سیلندرهای مکانیکی با راحتی تکنولوژی پیشرفته، بدون افت عملکرد، ترکیب شده است. سیستم اینتر یک قفل هوشمند ابتکاری است که راه امن و در عین حال راحتی را برای قفل و باز کردن تقریباً هر دری، جدید یا مقاوم‌سازی شده، بدون استفاده از کلیدهای فیزیکی فراهم می‌کند. قفل دیجیتال از طریق قفل کردن اتوماتیک، راحتی سیستم هوشمند و امنیت بالا را با هم ترکیب کرده است.

مشتریان می‌توانند با استفاده از هر وسیله‌ای که بتواند متصل شود، مثل گوشی هوشمند، تبلت، کد شخصی، دستگاه اثر انگشت، و یا ریموت کنترل، دسترسی به منزل یا محل کارشان را کنترل کنند.

مهدیه بازدید : 24 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

ده گام مهم برای بالا بردن امنیت خانه

 

یکی از مسائل مهمی که باید در سطح جوامع توجه ویژه‌ای به آن شود امنیت است. امنیت در واقع از دو جنبه حائز اهمیت است؛ امنیت روانی و امنیت جانی […]

یکی از مسائل مهمی که باید در سطح جوامع توجه ویژه‌ای به آن شود امنیت است. امنیت در واقع از دو جنبه حائز اهمیت است؛ امنیت روانی و امنیت جانی و مالی. تأمین امنیت جانی و مالی در جامعه عمدتاً باید توسط ارگان‌های دولتی صورت گیرد اما این بدان معنا نیست که خودمان تلاشی برای برقراری این امر نکنیم.

بالا بردن امنیت خانه یکی از مسائل مهمی است که می‌توان گفت بیش از هرکس به صاحب‌خانه مربوط است و باید اقدامات پیشگیری از دستبرد و هرگونه تجاوز به حریم خصوصی خانه توسط او انجام گیرد. استفاده از سیستم‌های ضد سرقت، تعویض قفل‌ها، بال ابردن ایمنی پنجره‌ها و … از جمله نکاتی است که باید در جهت بالا بردن امنیت خانه به آن‌ها توجه کرد.

امنیت خانه امروزه به دلیل بالا رفتن آمار سرقت‌های خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عوامل متعددی در بالا بردن امنیت خانه دخیل هستند که توجه به آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی دست سارقان را از تجاوز به خانه کوتاه کند. در هر حال اگر کمی منطقی فکر کنیم همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

آمارها نشان می‌دهد که اکثر سرقت‌ها در هنگام روز اتفاق می‌افتد. چون در عصر حاضر شاهد آن هستیم که زن و مرد هر دو شاغل هستند. بنابراین در صورت پایین بودن امنیت خانه سارقان در روز فرصت بیشتری برای نفوذ به خانه پیدا می‌کنند.

برای پیشگیری از سرقت منزل و مقابله با دزدی نیازی نیست اطراف خانه گودال حفر کنید یا کارهای دیگری را که باعث جلب توجه می‌شوند انجام دهید. در ادامه با ۱۵ گام مهم برای پیشگیری از سرقت و ایجاد امنیت خانه آشنا خواهید شد.

 

۱- ایمن‌سازی ورودی‌های خانه، اولین اقدام برای بالا بردن امنیت خانه است

اولین کاری که برای امنیت خانه به ذهن می‌رسد در واقع استفاده از در‌های ایمن است. مطالعات نشان می‌دهد در ۴۰ درصد سرقت‌ها، سارقان بدون هیچ زحمتی وارد خانه شده‌اند. بنابراین تا حد امکان از درهای ضد سرقت برای ورودی‌های خانه استفاده کنید.

همچنین زمانی که قصد خروج از منزل را دارید، حتما منافذ و لولاهای در را بررسی کنید. در صورتی که قفل درها مشکل پیدا کرده‌اند، در اولین فرصت برای تعمیر آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهید.

یکی دیگر از اقداماتی که می‌توان برای امنیت درها در نظر گرفت این است که حتماً از چشمی روی در و زنجیر استفاده کنید. همچنین در هنگام خرید در برای منزل علاوه بر زیبایی به جنس و ایمنی در هم توجه کنید.

 

۲- نقش پنجره‌ها را در بالا بردن امنیت خانه را دست کم نگیرید

بعد از درها که کانون اصلی نفوذ به خانه هستند، پنجره‌ها در درجۀ دوم برای ورود به خانه قرار می‌گیرند.

امروزه با توجه به استقبال از پنجره‌های بزرگ در ساخت و ساز این موضوع بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین حتما چفت‌ها و گیره‌های پنجره‌ها را به صورت مرتب و دوره‌ای بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض نمایید.

مخصوصا پنجره‌های پشتی و آن‌هایی که در معرض دید همسایگان قرار ندارند، بیشتر امنیت خانه را به خطر می‌اندازند و برای نفوذ انتخاب خوبی هستند پس از آن‌ها غافل نشوید. همچنین می‌توانید از محافظ‌های فلزی توری برای پنجره‌ها استفاده کنید.

 

۳- بالا بردن امنیت خانه و سیستم‌های ضد سرقت

یکی از رایج‌ترین و مفیدترین کارهایی که می‌توان برای بالا بردن امنیت خانه انجام داد، استفاده از سیستم‌های ایمنی و دارای زنگ خطر است. این سیستم‌ها در هنگام فعال شدن، ورود افراد را کنترل می‌کنند و با درخواست رمز یا روش‌های دیگر، هویت صاحب‌خانه را تأیید می‌کنند.

از مزایای دیگر این سیستم‌‌ها برای امنیت خانه این است که می‌توانند وقوع آتش سوزی را تشخیص دهند و به شما اطلاع دهند. حتی می‌توانید با استفاده از برنامه‌های کنترل از راه دوری که بر روی تلفن همراه یا کامپیوتر نصب می‌شوند، هر لحظه وضعیت خانه را بررسی کنید.

یک سیستم ضد سرقت، معمولاً از حسگرها، دوربین‌ها و … تشکیل شده است و با یک مکانیزم کاملاً هوشمند تا حد خیلی زیادی از نفوذ جلوگیری می‌کند. سارقان معمولاً ریسک ورود به خانه‌های دارای چنین سیستمی را نمی‌پذیرند.

 

۴- نقاط تاریک و کور اطراف حیاط، امنیت خانه را به خطر می‌اندازند

برای جلوگیری از ورود سارقانی که در شب قصد نفوذ دارند می‌توانید اطراف خانه را تا حد ممکن روشن نگه دارید. چون حرکت کردن در تاریکی برای سارقان راحت‌تر خواهد بود.

از چراغ‌های تایمردار و یا چراغ‌های حساس به حرکت استفاده کنید که با ورود افراد روشن می‌شوند.

این چراغ‌ها را در بالای درهای ورودی و اطراف خانه نصب نمایید.

 

۵- بالا بردن امنیت خانه و کلیدهای یدک

یکی از کارهایی که تقریباً بین همۀ ایرانی‌ها مشترک است، قرار دادن کلیدهای یدک در جایی بیرون از خانه، مانند زیر گلدان‌ها یا درزهای دیوارهای بیرونی است؛ تا در صورتی که کلید اصلی را به همراه نداشتند پشت در نمانند. اما همان طور که مشخص است با این کار ورود را برای سارقان بسیار راحت‌تر می‌کنید و امنیت خانه را به خطر می‌اندازید.

می‌توانید کلیدهای یدک را به دست همسایگان و افراد مطمئنی که در اطراف خانۀ شما زندگی می‌کنند بسپارید که بسیار معقولتر به نظر می‌رسد.

 

۶- بالا بردن امنیت خانه و شناسایی همسایه‌ها

همسایه‌ها نقش خیلی مهمی در بالا بردن امنیت خانه شما دارند. سعی کنید تا حد امکان با آن‌ها آشنا شوید و از رفت و آمد با اشخاص مشکوک یا اعتماد کردن بی‌جا به آن‌ها خودداری کنید.

همسایه‌ها معمولاً کسانی هستند که خیلی راحت‌تر از بقیه می‌توانند اعتماد شما را جلب کنند و به نحوی تمام راه‌های نفوذ خانه را متوجه می‌شوند. همچنین می‌توانند مکان اشیا و وسایل قیمتی شما را به راحتی بفمند.

سعی کنید قبل از ایجاد هرگونه صمیمیت و دوستی با همسایه‌ها، کاملاً آن‌ها را بشناسید.

 

۷- وسایل خانه را در معرض دید قرار ندهید

یکی دیگر از اقداماتی که باید برای امنیت خانه و پیشگیری از سرقت انجام دهید این است که پرده‌ها را تا حد امکان بکشید تا وسایل خانه کمترین دید را از بیرون داشته باشند. زیرا سارقان با دیدن وسایل قیمتی داخل خانه وسوسه می‌شوند.

دکوراسیون را به طریقی بچینید که اگر مجبور به کنار زدن پرده‌ها هم شدید وسایل قیمتی آن‌چنان از بیرون جلب توجه نکنند.

وسایلی مانند دوچرخه و اسکوتر را در حیاط قرار ندهید یا در صورت مجبور بودن حتماً قفل مناسبی برای آن‌ها تهیه کنید. وجود این وسایل امکان فرار را برای سارقین فراهم می‌کند.

 

۸- فضای اطراف خانه را باز نگه دارید

اگر شما هم به تزئین اطراف خانه با انواع درخت‌ها و بوته‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم که از گل‌ها و بوته‌های کوچک برای این کار استفاده کنید.

وجود درخت‌ها و گلدان‌های بزرگ در اطراف خانه محل مناسبی برای مخفی شدن سارقان خواهد بود و امنیت خانه را تهدید می‌کنند.

در صورت وجود درخت در اطراف خانه، به موقع آن را هرس کنید تا شاخ و برگ آن‌ها مانع دید شما نشود.

 

۹- بالا بردن امنیت خانه و مسافرت

آمار سرقت معمولا در هنگام مسافرت‌های نوروزی و تعطیلات به شدت بالا می‌رود. اگر قصد مسافرت دارید و یا به هر دلیلی مدتی را دور از خانه خواهید بود نیازی نیست کل محل از نبود شما باخبر شوند!

در این مواقع تنها آشنایان مورد اعتماد خود را مطلع سازید و از آن‌ها بخواهید حداقل روزی یک بار به منزل شما سر بزنند.

از گذاشتن پیغام در مورد مسافرتتان روی پیغام‌گیر تلفن منزل خودداری کنید.

همه چیز را از قبل برای مسافرت مهیا کنید. سعی کنید وسایل مورد نیاز را در داخل پارکینگ به ماشین منتقل کنید.

از بیرون بردن چمدان‌های بزرگ که باعث جلب توجه می‌شوند خودداری کنید.

رعایت اصول ایمنی در این مواقع بیش از هر زمان دیگری لازم است. شاید این موارد به ظاهر بی اهمیت باشند اما به شدت امنیت خانه را به خطر می‌اندازند.

 

۱۰- اشیای قیمتی را در گاوصندوق نگهداری کنید

یکی از اقدامات مهم دیگری که باید برای پیشگیری از سرقت منزل و بالا بردن امنیت خانه انجام دهید این است که اسناد مهم و اشیای قیمتی را در دسترس قرار ندهید، یا حتی‌الامکان آن‌ها را در خانه نگه ندارید.

حتماً اگر چنین وسایلی را در خانه نگداری می‌کنید به فکر یک گاوصندوق مطمئن باشید. نمونه‌هایی که در دیوار جاسازی می‌شوند بسیار مطئمنتر هستند اما اگر امکان نصب آن‌ها برای شما وجود ندارد، استفاده از نمونه‌های دیگر هم تا حد زیادی مانع از به سرقت رفتن اشیای مهم شما می‌شوند.

یک لیست از وسایل ارزشمند و قیمتی خود تهیه کنید و از وسایل عتیقه عکس بگیرید تا در صورت به سرقت رفتن آن‌ها بتوان راحت‌تر اطلاعاتشان را در اختیار پلیس قرار داد و شناسایی آن‌ها به سادگی انجام گیرد.

 

مهدیه بازدید : 26 دوشنبه 19 آبان 1399 نظرات (0)

قفل های بیومتریک چیست؟

بیومتریک به عبارت ساده، تجزیه و تحلیل آماری ویژگی های رفتاری در انسان در رابطه با فناوری است.

این فرایند اندازه گیری و جمع آوری داده های بیولوژیکی است که به طور معمول برای یک فرد منحصر به فرد است.

این نرم افزار رایج ترین نوع خود در حوزه شناسایی است، که در آن فن آوری برای جمع آوری داده های بیومتریک  و شناسایی هویت فرد مورد استفاده قرار می گیرد. که شرکت یوکا برای افزایش امنیت منزل شما از ویژگی بیومتریک در قفل های دیجیتال خود استفاده کرد.

تشخیص شکل موج صوتی در حال حاضر توسط سازمان های اجرای قانون با استفاده از نظارت سرویسی مستقر شده است.

 

قفل بیومتریک در قفل های دیجیتال یوکا

 

 

 چگونگی احراز هویت با بیومتریک

تشخیص صورت اغلب در جمع آوری مدارک دوربین مدار بسته استفاده می شود احراز هویت بیومتریک فرآیند تبدیل خصوصیات و رفتار انسانی به یک فرمت دیجیتال است. این به مراتب شایع ترین شکل شناسایی بیومتریک است و شایع ترین روش تأیید اعتبار اسکن اثر انگشت است اگر چه این می تواند شامل چهره، عنبیه، صدا، DNA و حتی نحوه حرکت یا انجام وظایف مانند تایپ کردن باشد.

بر خلاف اقدامات سنتی، احراز هویت بیومتریک نیاز به حضور شخصی دارد در حالی که داده ها گرفته می شود.

دقیقاً به این معنی است که غیرممکن است که هکرها بتوانند اعتبار یک شخص را سرقت کند، زیرا اطلاعات به طور ذاتی به یک فرد وابسته است.که بخاطر همین ویژگی قفلهای دیجیتال یوکا دارای ویژگی بیومتریک می باشند که بتوان این قفل ها را هک کرد.

 

 آیا بیومتریک می تواند هک شود؟

آنچه در مورد بیومتریک منحصر بفرد و عالی است این است که نه تنها امن ترین فرم احراز هویت محسوب می شود، بلکه از دیدگاه کاربر نهایی نیز ساده تر است.

این کاربر را مجبور می کند تا شماره های ID یا رشته های پیچیده رمز را بخاطر بسپارد و از همه مهمتر نیازی نیست سوالات و پاسخ های بازیابی رمز عبور مسخره را ارائه کند هیچ راهی برای از بین بردن DNA خود در خارج از برخی آزمایش های پرماجرا علمی وجود ندارد.

 

انواع بیومتریک

تلاش های اولیه برای احراز هویت بیومتریک نتیجه های متفاوتی را به وجود آورده است. در حالی که کاربران آن توانسته اند چندین سال از باز کردن گوشی های هوشمند خود با اثر انگشتشان استفاده کنند  بیومتریک  مبتنی بر صدا برای بانکی ثابت نشده است.

آی فون اپل و شرکت قفل های دیجیتال یوکا دارای جدیدترین فناوری تشخیص چهره هستند.

تکنولوژی شناسه Face ID از اسکن های مادون قرمز و نور قابل مشاهده برای شناسایی بلافاصله یک چهره شخصی را تجزیه و تحلیل می کند و برخی از ویژگی های قابل توجه مانند : مخفی کردن پیام های اطلاع رسانی را در صورت تماس با یک فرد غریبه اسکن می کند.

اپل همچنین ادعا می کند که احتمال اینکه کسی بتواند از اثر انگشت خود برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده کند1 در 50،000 است، در حالی که شناسه Face آن را به 1 در 1،000،000 رسانده است. کافی است بگوئید، اگر این کار را بکند، تقریبا غیرممکن است که کسی گوشی شما را به صورت تصادفی باز کند.

 

چرا هنوز پین پر طرفدار ترین است

در حالیکه اصول پایه احراز هویت بیومتریک احتمالاً به طور باورنکردنی برای جلوگیری از هکرها اثبات شده است توسعه آن با سرعت تکنولوژی تعیین شده است. متأسفانه، صنعت تا به حال با سیستم دقیق ارائه نشده است که برای اعمال انبوه نیز مقرون به صرفه است. برای بهتر یا بدتر، گذرواژهها و تأیید اعتبار دو عامل همچنان روز را در نظر میگیرند.

قفل‌های هوشمند دیجیتالی دنیای آینده را ترسیم می‌کنند، به ویژه آنهایی که از قابلیت‌های بی‌نظیر بیومتریک استفاده می‌کنند.

برای خرید بهترین قفل‌های هوشمند بیرومتیک می‌توانید گشتی به بازار بزنید، ولی در پایان یک مدل از قفل‌های برند یوکا را انتخاب خواهید کرد. محصولات این برند شامل قابلیت‌های بیومتریک اعم از تشخیص اثرانگشت، تشخیص چهره، تشخیص کف دست و موارد دیگر هستند.

 

منبع:

https://saba.host/blog/%D8%A8%DB%8C%D9%88%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,438
  • بازدید کلی : 3,680